Friday, July 1, 2016

Balık tutuyoruz biz...

Yaz gelince kafamda kırk tilki gibi kendin yap projeleri dönüp dursa da, sıcaklar beni çok tembelleştiriyor ve hepsi proje bazında rafa kalkıyor.. Ama bu çok eğlenceli ve yapımı çok kolay bir şey oldu... Bizim tüylü çocukların da çok hoşuna gitti..


Burada bizim Ares'in olta ile yakalamaya çalıştığı balıklar aslında duvar için yapılmış sticker yani çıkartmalar.. Ben daha önce bu çıkartmaları bir dolap üzerinde uygulamıştım ve yapıştırırken dikkat edilecek noktaları o yazımda belirtmiştim.. Dileyenler buradan ulaşabilirler.. Burada biz balıklarımızı balkonumuza yapıştırdık.. Sizde ayaklarınızın altında balıklar dolaşsın istiyorsanız kolaylıkla uygulayabilirsiniz bu projeyi..

Şimdiden biz Sahildeki Ev ahalisi iyi bayramlar ve iyi tatiller dileriz..




2 comments:

  1. ellerinize saglik, cok guzel olmuş:) iyi avlanmalar ares:)))
    sevgiler aysegül...

    ReplyDelete
  2. Merhaba sevgili hocam sizi çok yakından hep takip ediyorum paylaşımlarınızı çok güzel teşekkürler...

    ReplyDelete