Saturday, December 5, 2015

Kırmızı kar yağdırdım..


İstanbul'da yaşadığım ve çalıştığım zamanlarda karlı günleri hiç sevmezdim.. İşe gitmek, gelmek neredeyse her zaman işkenceye dönerdi.. Datça'da ise kar yağmıyor, ara sıra hava çok soğuk olduğunda dolu yağıyor o kadar... Dolayısıyla karlı günleri, o bembeyaz örtüyü çok özledik buralarda..

Belkide biraz bu özlemin yansıması, bu yıl yılbaşı dekoru için kar yağdırdım Sahildeki Ev'e... Ama benim kar tanelerim hem kocaman, hem de kırmızı..





Bu yılbaşı için hayal ettiğim bir başka şey ise bol bol kırmızı beyaz ekoseli yastıklar ve örtülerdi.. Hatta bir önceki yazımda bahsettiğim Maison Francaise dergisi çekimlerinden önce yavaştan yavaştan örtüler, kumaşlar ve yastıklar aramaya başlamıştım.. Ama dergi çekimlerini bir kaç güne sığdırmam gerekince koştur koştur kumaş aramaya başladım ama tabii tam istediğim şeyi Datça'da bulabilmek ne mümkün... Ama sonunda bir şeyi çok isterseniz olur ya, o hesap iki tane yastık kılıfım oluverdi.. Kumaş bulunamayayınca, annemin arkadaşlarından birinden hiç kullanılmamış bir masa örtüsü bulundu ve anneciğimde o örtüden bana bu yastık kılıflarını dikiverdi..


Kırmızılı kar tanelerini ve benzerlerini google görsellerde snow template diye aratırsanız çeşit çeşit bulabilirsiniz.. İstediğiniz büyüklükte bastırdıktan sonrası elinize ve makasınıza kuvvet.. Aslında çocuklarla yapılabilecek çok güzel bir yılbaşı aktivitesi de olabilir bu kocaman kar tanelerinden kesip evin orasına burasına renk renk asmak.. En güzelinden en masrafsızından, harika bir yılbaşı süslemesi olur bence..



Bringing some new year spirit to our bedroom with the color of red.. I love using bits and pieces of reds on our all white home during this time of the year..All I did was cut some snows from red paper and sew two pillow cases.. Very easy and fun way to bring a totally new look...






7 comments:

  1. ----------Oooo-----
    -----------(----)------
    ------------\---(------
    -------------\_)------
    ----oooO----------
    ----(----)-----------
    -----)---/-------
    -----(_/--------
    Sayfada gezindim :)
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  2. o minderde uyuyan kediciği yirim :) sizin yayınlarınızı okumak bana enerji getirdi, 3 sene önce tüm mobilyaları rengarenk boyamıştım, şimdi mavi-beyaz yapıp, aralara kırmızı renk atmak istiyorum, yastık vs. Malum Bodrum da yaşıyorum, mavi-beyaz ister :) Mobilyaları hangi boya ile boyuyorsunuz? Akrilik mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Populer yazıların ilk sırasındaki mobiya boyama ile ilgili yazımı okursanız sanırım bir fikir edinebilirsiniz.. Şimdiden kolay gelsin

      Delete
    2. hemen bakıyorum teşekkürler :)

      Delete
  3. I think red and white checks are my favorite.

    ReplyDelete
  4. Hera'nın yatağına konan Ares'e kocaman öpücükler, kırmızılarını giymiş evin tüm canlarına sevgiler ❤️

    ReplyDelete
  5. Evinize bayılıyorumm her şey harika :) Huzurla oturun ❤️

    ReplyDelete