Wednesday, October 8, 2014

Denizden Gelen Raf / DİY

Tam bayram öncesi çıt diye kırılıverdi, küçük tuvaletteki aynanın önündeki buzlu camdan raf.. Ayna da kendisi de bu evi yazlık olarak aldığımız ilk günlerde koştur koştur alınmış şeylerdi, pek sevmezdik kendilerini.. Dolayısıyla kırılınca hafiften sevindim, ben bunu değiştiririm şimdi diye.. Sonra gözüme geçen kış deniz kenarından topladığımız tahtalar çarptı, ve değiştirmeye gerek kalmadan bizim eve uygun bir raf yapıverdi sevgili onların birinden.. Hafiften bir kişilik kazandı evin o cephesi de...



Ben burada deniz kenarından bulduğum bir tahta parçasını aynen kullandım ama siz daha düzgün bir tahta parçasını istediğiniz renge boyayıp, hatta biraz da eskitme yaparak kullanabilirsiniz.. Nalburlarda satılan sıradan cam raflardan çok çok daha iyi olacağına eminim.. 



Bu arada bu tuvaletimiz hem mikro boyutlarda, hem de karanlık, dolayısıyla yapay ışık kullanmak istemediğim için fotoğraflarım biraz karanlık oldu, lütfen kusura bakmayın..



When the  glass shelf  of the small bathroom broke couple days ago, hubby replaced it with a piece of driftwood we found at our beach last winter.. A small, very easy, and a very cheap DIY project.. I really loved the outcome..



17 comments:

  1. Harika olmuş bence! Kişilik desen ancak bu kadar kazanabilirdi... :)

    ReplyDelete
  2. muazzam olmuş, şu denizin attığı tahtalardan bende epey birikti, mete geçenlerde askılık yaptı birini. Bir de sandığım var biliyor musun? onu da deniz vedi:) salonun başköşesine koydum, çekerim bir ara kısmet olursa:)

    ReplyDelete
  3. Nasıl da güzel olmuş denk gelmiş..güle güle kullanın

    ReplyDelete
  4. nasıl da güzel oluyor elinizin değdiği yer

    ReplyDelete
  5. O cam raf hasetinden çatlamıştır bence.Etrafta bir sürü doğal , el emeği ürün varken ne işim var burda demiş olmalı.Bana ne oluyorsa ben de sevindim kırılmasına.Bu hali daha çok yakışmış Sahildeki Eve.

    ReplyDelete
  6. Bizim sahilden ancak yosun çıkıyor.Gerçi siz yosundan da yapılacak hoş birşeyler bulurdunuz :)Bakış açısı işte.Güzel günlerde kullanın.

    ReplyDelete
  7. Çok zevkli, bayıldım.

    Deniz kenarına koşturan banyoda ki rafı cam olan anne

    ReplyDelete
  8. Şahane! Akşam evdekini çatlatıcam bir yolunu bulup :))

    ReplyDelete
  9. Bir tahta parçası ancak bu kadar kişilik kazanabilir sahiden!
    Bende bu sene deniz kenarından topladığım bilimum tahta parçalarından neler yaptım neler:)
    Buda şahane olmuş,
    sevgiler,

    ReplyDelete
  10. Şık mı şık olmuş, iyi ki doğal hali ile bırakmışsınız, rahat olmuş, sakin olmuş, banyoya göre olmuş..Güle güle kullanın..

    ReplyDelete
  11. becerikli komşularım, çok hoş olmuş ....

    ReplyDelete
  12. Bunun bu kadar güzel olduğunu görünce, eskisine iyi ki kırılmış demek çokta yanlış olmaz sanırım :)

    ReplyDelete
  13. Harika bir fikir ve cok orjinal.
    Esinizinde sizinde ellerinize saglik.Sevgiler

    ReplyDelete
  14. Işte bu fikir süper oldu! bizimki de taşınırken kırıldı alınması gerek o buzlu camlar aklıma gelince hep erteledim almayı... İyiki kırılmış sizinki bana fikir verdi :) belki denizden bulamam ama inşaat kalaslarından bulurum ;) Teşekkürler ;)

    ReplyDelete
  15. Çok güzel olmuş, sahildeki ev gibi :)) Ben de doğal malzemelerden yapılan aksesuarları çok seviyorum. Güle güle kullanın !

    ReplyDelete