Thursday, December 5, 2013

Yılbaşına Renklenelim...

Şimdi doğruyu söylemek gerekirse yılbaşına en çok kırmızılar ve yeşiller yakışıyor..Ama Sahildeki Ev'i biraz takip ediyorsanız biliyorsunuzdur ki, bizde o renklerden pek bulunmaz..Maviler, turkuazlar, bol bol da beyaz isterseniz o başka.. 

Ama yok diye de oturmak olmaz..Önce tak sepeti koluna pazara, sonrada yine tak sepeti koluna bahçeye..Evde kırmızı mum mu yok, hiç sorun değil..Allahtan kırmızılı bir peçete var, hemen mumların üzerine dekopaj tutkalı ile onu yapıştır..( Peçete dekopajı nasıl yapılır buradan bakabilirsiniz.) Sonrada hepsini eski bir ekmek teknesine yerleştir..Biraz da ortamın ruhuna uysun diye deniz kabukları...İşte yılbaşı havasına girmeye başladık bile değil mi? 




To tell you the truth, reds and greens are THE colors for the new year celebrations.. However if you are following my blog, you are probably aware that we have lots of whites, blues, turquoises around the house but unfortunately no greens and reds..

But this did not stop me..A quick stop at the refrigerator and a walk in the garden gave me all I need.. I dont have red candles, no problem. Thank God I have some red napkin, so I quickly decoupaged them. ( To learn how to make napkin decoupage pls visit here ) And some shells to have the beachy feeling and that's it.. We are geting into the mood..











22 comments:

  1. çok güzel görünüyor; elinize sağlık...

    ReplyDelete
  2. size inanamıyorum..bu yalınlık..bu huzur...bu pozitif enerji.... bu beceri .... hep böyle kalın :)
    mrlgrck74.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sehpaya ve ekmek teknesine bayıldım! Ahşabın doğallığı da kışa çok yakışıyor bence.

    ReplyDelete
  4. Sahildeki Ev,ev sahibesinin becerikli elleriyle misss gibi yılbaşı evi olmuş !
    İnsan yeter ki istesin değil mi?
    Ellerine sağlık blog komşucuğum.

    ReplyDelete
  5. ekmek teknesine bayıldım, nerden buldunuz bunu inanamıyorum size çok güzel olmuş

    ReplyDelete
  6. Harika bir atmosfer, huzur verici :)

    ReplyDelete
  7. sıradışı, yaratıcı ve şık...
    yukarıdaki fotoğraflarda gördüğüm şey tam da bu...
    bide huzur var...
    o da hissettiğim...
    daim olsun inşallah...

    Sevgiyle...

    ReplyDelete
  8. Ellerinize saglik...nasil da guzel olmus...

    ReplyDelete
  9. ay ay ayyyyyy....ben o ahşap tepsiyi alır da kaçarım buralardan:) Yılbaşı ruhu dediğin budur. Ellerine sağlık...

    ReplyDelete
  10. Yaratıcı tasarımlarınız ve zevkli sunumlarınızla donattığınız... içine en çokta sevginizi kattığınız sahildeki evde nice nice yıllarınız olsun...her küçük detay çok şık görülüyor...

    ReplyDelete
  11. hasta oldum desem,beğenmeyi,bayılmayı,imrenmeyi,kıskanmayı derler toparlar özetler mi?
    çok sevgiler

    ReplyDelete
  12. Harika olmuş..Ellerinize sağlık..

    ReplyDelete
  13. Nefis olmuşlar , bayıldım . İşte yaratıcılık budur !
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  14. Ayşegül Abla bu evin her hali güzel ama senin bir dokunuşun ufacık bir detay bile yılbaşı havasına sokmuş eline sağlık.çok hoş olmuş.mutlu haftasonları.

    ReplyDelete
  15. Hayvan fobim dışındaki bütün sevdiklerim ve hayata bakış açım sizinle o kadar aynı ki! Bir dönem ben de minimalist adlı blog sahibiydim sonra sıkıldım bıraktım yazmayı. hep takip ederdim zaten sizi ama bu yeni bloğunuzu henüz keşfettim ve acayip sevdim; bana enerji veriyor, ilham veriyor ve bi dolu güzellikler aşılıyor. Elinize sağlık hayalimdeki ev olmuş; yaşam olmuş; artık daha da sıkı bir takipçiniz oldum... beyaz ve mavi evinizde mutluluklar dilerim sevgiler... Ünver

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Ünver, umarım bu yanıtımı okuyabilirsin.. Minimalisti nasıl hatırlamam, bir zamanlar benim en sevdiğim bloglardan biriydin..Benim şu anda yapmaya çalıştığım şeyi sen pek çok insandan ve benden daha önce yapmaya, yayınlamaya başlamıştın..Keşke devem etseydin :(( Bazen eski blogların link listesinde sana hala rastlıyor ve bir umutla tıklıyorum...Ama boş çıkıyor :(( Umarım bir gün tekrar biriktirdiğin güzellikleri bizimle paylaşırsın...Sevgiler..

      Delete
    2. Övgü dolu sözlerin için çooooook teşekkürler; belki bir gün diyelim :)) İnan o kadar sevdim ki bu yeni blogunu anlatamam; şuan en büyük hobim sayfalarını hazmede hazmede okumak; harika fotolarına bakıp fikir çalmak :)))

      Delete
  16. Yine enerji verdi yine içim açıldı ...

    ReplyDelete
  17. Ayşegül selam,
    Ben de senden farklı bir durumda değilim..
    Bunun nedenini sonradan farkettim: şimdiye kadar bizim oralarda muhteşem giden hava koşulları..
    Ne zaman ki İstanbul'a geldim, kışın ne olduğunu anladım:)unutmuşum "gerçek kış" havasını..
    Ama bur'da iyi motive oldum, kırmızılı yeşilli kendimce bir dekorlar yapasım var eve dönünce:)..(önümüzdeki hafta)
    Seninkiler çok sevimli olmuş, sıcak olmuş, ellerine sağlık...bu sıcak ortamda nice keyifleriniz olsun..
    Sevgiler

    ReplyDelete
  18. Güzel resimler için çook teşekkürler...özentiden uzak kendinize has halinizi seviyorum aslında....fırsat buldukça kaçıp geziniyorum...güzel dualar okudum size...sevgiyle kalın. :)

    ReplyDelete